++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

اهلا ورحبا بك ندعوك يا ابن الانبا كاراس ان تسجل فى المنتدى وتكون من ابناء الانبا كاراس فى المنتدىOffice Manager to Redcon 81547410


انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

اهلا ورحبا بك ندعوك يا ابن الانبا كاراس ان تسجل فى المنتدى وتكون من ابناء الانبا كاراس فى المنتدىOffice Manager to Redcon 81547410

++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



    Office Manager to Redcon

    بنت الأنبا كاراس
    بنت الأنبا كاراس
    المديرة العامة
    المديرة العامة


    عدد المساهمات عدد المساهمات : 336
    نقاط نقاط : 1206
    like like : 392
    تاريخ التسجيل : 17/08/2011

    sahm Office Manager to Redcon

    مُساهمة من طرف بنت الأنبا كاراس الخميس أغسطس 25, 2011 10:59 am

    Job Description:

    assign and monitor clerical, administrative and
    secretarial responsibilities and tasks among office staff allocation of
    resources to enable task performance coordinate office staff activities
    to ensure maximum efficiency evaluate and manage staff performance
    recruit and select office staff organize orientation and training of new
    staff members coach and discipline office staff design and implement
    filing systems ensure filing systems are maintained and current
    establish procedures for record keeping monitor record keeping ensure
    security and confidentiality of data design and implement office
    policies and procedures ensure office policies and procedures are being
    adhered to analyse and monitor internal processes implement procedural
    and policy changes to improve operational efficiency prepare operational
    reports and schedules to ensure efficiency monitor and maintain office
    supplies inventory review and approve office supply acquisitions
    maintain a safe and secure working environment handle customer inquiries
    and complaints manage internal staff relations



    Qualifications

    a
    business degree or equivalent a high school diploma with a number of
    years administrative and supervisory experience knowledge of accounting,
    data and administrative management practices and procedures knowledge
    of clerical practices and procedures knowledge of human resources
    management practices and procedures knowledge of business and management
    principles computer skills and knowledge of office software packages

    Gender Female

    Experience 6 – 9 Years.

    How to apply:

    Hoda Mahran HR Head

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين نوفمبر 25, 2024 9:51 pm