++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

اهلا ورحبا بك ندعوك يا ابن الانبا كاراس ان تسجل فى المنتدى وتكون من ابناء الانبا كاراس فى المنتدىمعجزات لابونا سمعان الانبا بولا 81547410

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا ورحبا بك ندعوك يا ابن الانبا كاراس ان تسجل فى المنتدى وتكون من ابناء الانبا كاراس فى المنتدىمعجزات لابونا سمعان الانبا بولا 81547410

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

معجزات لابونا سمعان الانبا بولا

madonna shady
    madonna shady
    مشرفة قسم عالم حواء + سير القديسين
    مشرفة قسم عالم حواء + سير القديسين

عدد المساهمات عدد المساهمات : 123
    نقاط نقاط : 338
    like like : 140

10oo معجزات لابونا سمعان الانبا بولا

مُساهمة من طرف madonna shady الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 4:37 pm

ابونا سمعـــان صلح لى اللاب تـــوب بتاعى بعدما اتدمر من الماء
    =====================================
    تحكى احد اعضاء البيدج المباركين :
    ابونا سمعان الانبا بولا قديس عظيم .. و فعلا كان بينفذ كلام اللة " كونوا قديسيين لان اباكم الذى فى السموات هو قدوس" ... ابونا سمعان سمعينى لما طلبت منة انة يساعدنى .. انا اللاب توب بتاعى بعمل علية شغللى كلة و كمان هو مصدر تعزية لية بسمع عظات و ترانيم .. المهم فى يوم ...من... الايام وقع على الاب توب كوب ماء .. الكمبيوتر باظ خالص و الكى بورد ادمرت خالص.. حزنت خالص لانى ما عيش فلوس اشترى واحد جديد فى الوقت الحالى ... ابونا سمعان جالى علطول و قالى ... اطلبينى و جربينى... فرحت و صدقت انة هيصلحلى اللاب توب.. و فعلا طلبتة و دخلت نمت وو صحيت تانى يوم و لاقيتة زى الفل و لا اكن حصل فى اى حاجة .... ليتبارك اللة فى قديسية ... اذكرنا اما م عرش النعمة يا ابونا سمعان .. شكرا ليك
    ++++++++++++++++++++++++
    بركة صلواته فلتكن مع جميعنا امين

ابونا سمعان يجعل صاحب المستشفى يوافق على شروطى والمرتب اللى عاوزه بعد 4 ساعات من طلبى لابونا سمعان
    يحكى د. ( ر.ب ) احد اعضاء الجروب المباركين :
    ========================
    انا بشتغل دكتور بره مصر و اليومين دول انا عندي تجديد عقدي وكان فيه ناس واقفين ضدي وصاحب المستشفي مكنش موافقلي علي المرتب اللي انا طالبه فاانا كنت في ضيق لاني مش عارف اعمل ايه ولا هاجدد ولا لا المهم كنت قاعد علي الفيس بوك وحبيت ا...سال علي حد من اصدقائي في امريكا عشان الاعصار فلقيت عنده علي الوول فيديو عن ابونا سمعان فحبيت اسمعه عجبني جدا واثار فضولي دخلت عندكم لقيت كلام عن حد طلب منه شفاعته في موضوع ما وربنا استجاب لشفاعته وانا معرفش ليه انا طلبت منه وعارفين انا طلبت من غير خناق ولا حاجه كل اللي قلته خليك معايا يا ابونا سمعان وهاتلي حقي.....رحت المستشفي و اشتغلت وانا حاطط في قلبي اني مش هاكلم حد ولا هاطلب من حد واللي عاوزه ربنا يكون بعد ماخلصت شغلي وانا قاعد في العياده الاقي صاحب المستشفي داخلي وبشويه مناقشه كان ربنا حاضر فيها وافقلي علي التجديد واداني اللي طلبته مع انه مش متعود انه يعمل كده مع حد ....انا مفتكرتش ابونا سمعان غير لما رجعت البيت وفتحت النت ...قلت انت يا حبيبي اللي عملت كده....المعجزة ابونا سمعان عملها بعد 4 ساعات
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++
    بركة صلواته مع جميعنا امين

أبونا سمعان يوم عيده عمل معجزة مع شابة وغير ما بالاشعة من مرض خبيث ويمنع عنها عملية انها تشيل الرحـــم ++ معجزة رائعة
    =================================================
    تحكى احد عضوات الجروب وكانت رسالتها :
    معجزة ابونا سمعان معايا يوم عيدة
    ن .أ 27 سنة
    ... يوم الاربعاء 17 اغسطس 2011 حسيت بالم فى بطنى جامد جدا طول النهار ومكنتش قادرة اتحرك فذهبت للدكتور تانى يوم وطلب منى اشعة على الحوض علشان انا اصلا شايلة الزايدة والمرارة ومفيش حاجة تانى ممكن يشك فيها ولما عملت الاشعة شاف الدكتور كيس على المبيض اليمين ولكن كبير جدا فى الحجم 10 سم ×8 سم والحجم دة غير طبيعى خالص وكررت الاشعة 3 مرات اخرى ونفس النتيجةوطلب منى الدكتور تحليل Ca 125 ودة بيبين ان كان فى cancer على المبيض وطلع التحليل عالى يعنى فى احتمال وجود المرض الخبيث ودة هيترتب علية ان ممكن الدكتور فى حجرة العمليات يكرر انة يشيل المبيض او الرحم ودة كان مؤلم جدا بالنسبة لى لانى لسة متجوزتش وبحب الاطفال جدا ودة معناه انى مش هخلف خالص وتعبت نفسيا جدا وقلت يارب لتكن مشيئتك انا مش هبخل بحاجة من جسمى انت عاوزها وكنت بحكى لصديق لى يوم عيد العدراء الصبح زعل خالص وقالى دة انهاردة كمان عيد ابونا سمعان اتشفعى بية ومش هتعملى العملية وقمت جبت التمجيد بتاع ابونا سمعان والعدراء من على النت وصليت التمجيد وقلتلهم مش عاوزة اشيل الرحم اى حاجة غير كدة مش مهم العملية اشيل الكيس بس كلة الا كدة وانا واثقة فيكم والملاك ميخائيل وندرت انى اصوم اسبوع زيادة لام النور كل سنة فى صيامها وندر لابونا سمعان والملاك ميخائيل
    وتانى يوم ذهبت لدكتور جديد هعمل معاه العملية وطلب منى تحاليل اكثر دقة لمعرفة ما اذا كان المرض دة موجود فى المبيض ولا على الرحم كمان وكنت قلقانة جدا من نتيجة التحاليل والاشعة هتبين نوع الكيس وما بداخلة من خلايا علشان يحدد قبل مايفتح هيشيل اية واتحددت العملية يوم الخميس25 اغسطس
    وليلة العملية اتصل بى ابونا وقاللى انا راجع من دير ابى سيفين كينج مريوط ومعايا جزء من رفاتة وافتكرتك دة جاى يطمنك وعاوز يشوفك قبل العملية وفعلا قابلت ابونا فى الكنيسة وهو راجع وحط رفات ابى سيفين على مكان الكيس وصلالى وقاللى متخافيش وذهبت بعدها للمعمل اجيب نتيجة التحاليل ان مفيش اى حاجة من المرض دة موجودة ولا على المبيض ولا على الرحم بس هعمل العملية علشان اشيل الكيس اللى طلع فى الاشعة الاخيرة فى نفس اليوم دة انة كيس دموى ودة اللى كان شكلة غريب فى الاشعة الاولى
    وليلة العملية الدكتور كان مطمن جدا وانا كمان كنت فرحانة جدا لانى زى ما طلبت حصل معايا اعمل العملية واشيل الكيس بس ما اشيلش حاجة تانى
    بشكر ام النور وابونا سمعان الانبا بولا والملاك ميخائيل على المعجزة دى وجوة العملية كنت تاعبة معايا ابو سيفين

حبيبى اللى فى كل عملية بيبقى مع الدكتور وبقوم بالسلامة

شكرا ليك يا الهى على محبتك لى
    ابن الانبا كاراس
    ابن الانبا كاراس
    المدير العام
    المدير العام

ذكر
    عدد المساهمات عدد المساهمات : 432
    نقاط نقاط : 1140
    like like : 448

10oo رد: معجزات لابونا سمعان الانبا بولا

مُساهمة من طرف ابن الانبا كاراس الأربعاء سبتمبر 07, 2011 2:27 pm