++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

اهلا ورحبا بك ندعوك يا ابن الانبا كاراس ان تسجل فى المنتدى وتكون من ابناء الانبا كاراس فى المنتدىBusiness Development Assistant 81547410


انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

اهلا ورحبا بك ندعوك يا ابن الانبا كاراس ان تسجل فى المنتدى وتكون من ابناء الانبا كاراس فى المنتدىBusiness Development Assistant 81547410

++ منتدى اولاد الانبا كاراس ++

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



    Business Development Assistant

    بنت الأنبا كاراس
    بنت الأنبا كاراس
    المديرة العامة
    المديرة العامة


    عدد المساهمات عدد المساهمات : 336
    نقاط نقاط : 1206
    like like : 392
    تاريخ التسجيل : 17/08/2011

    Business Development Assistant Empty Business Development Assistant

    مُساهمة من طرف بنت الأنبا كاراس الأربعاء أغسطس 24, 2011 2:42 am

    BusinessDevelopment Assistant - CID Consulting



    Employer: CID Consulting



    Job Title : BusinessDevelopment Assistant



    Languages: Perfect command of spoken and written English and Arabic.



    Country :Egypt



    Job Category :Business Development, Consultation



    Job Type :Full Time



    Description:
    Business Development Backstopping Support and Proposals Administration
    as follows: —Support in the coordination of CIDs proposals to different
    clients (including checklists, communication with different parties,
    partners and consultants) —Conduct relevant research in preparation for
    proposals —Support in the development of proposals, including the
    formation of both the technical and financial quotations —Support in the
    maintenance of various internal business development operations such as
    database updates and tools —Represent CID in different networks,
    administrating and managing pitch presentations at different fronts.



    Qualifications
    : • BA or B.Sc. in Business Administration, or engineering •0-2 years
    of experience in projects coordination in
    international/donor/consulting/private sector organizations •Excellent
    professional and business writing skills •Excellent presentation and
    communication skills •Excellent computer skills, mastering specific
    skills in MS office (Word, Excel, PowerPoint and Visio), working
    knowledge of MS Project and database applications is a plus.



    Gender :Any

    Salary (L.E.): Negotiable



    . Job Contact Info. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 11:03 pm